DMS

Väčšina firemných procesov je spojená s distribúciou informácií – preto je správa dokumentov oblasťou, ktorá výrazne ovplyvňuje výsledky a efektivitu celej spoločnosti. Optimalizovaný obeh všetkých typov dokumentov vo Vašej firme podporí modul DMS. Zvládnete s ním spracovať všetky informácie, a to aj nárazovo.

  • Už žiadny chaos v dokumentoch. Modul sa o nich postará vo všetkých ich životných fázach, teda od vzniku alebo vstupu do organizácie, pri spracovaní, schvaľovaní aj archivácii.
  • DMS zefektívni prácu Vašich zamestnancov, pretože zjednotí prístup ku všetkým informáciám a vzájomne ich prepojí.
  • Dokumenty môžete kedykoľvek aktualizovať: zmeny sa prepíšu a ihneď sa zobrazia v QI.
  • QI zohľadňuje aj bezpečnostné aspekty. Sami na základe prístupových práv určíte, kto bude mať k dokumentom prístup.

Náhľady modulu

Zoznam verzií dokumentu Dokumenty súvisiace s obchodným prípadom

 

Táto stránka používa nevyhnutné cookies. Svoj súhlas s použitím cookies na analytické účely udelíte kliknutím na „Súhlasím“. Ak s použitím cookies nesúhlasíte, kliknite na „Nesúhlasím“.