DMS
Väčšina firemných procesov je spojená s distribúciou informácií – preto je správa dokumentov oblasťou, ktorá výrazne ovplyvňuje výsledky a efektivitu celej spoločnosti. Optimalizovaný obeh všetkých typov dokumentov vo Vašej firme podporí modul DMS. Zvládnete s ním spracovať všetky informácie, a to aj nárazovo.
- Už žiadny chaos v dokumentoch. Modul sa o nich postará vo všetkých ich životných fázach, teda od vzniku alebo vstupu do organizácie, pri spracovaní, schvaľovaní aj archivácii.
- DMS zefektívni prácu Vašich zamestnancov, pretože zjednotí prístup ku všetkým informáciám a vzájomne ich prepojí.
- Dokumenty môžete kedykoľvek aktualizovať: zmeny sa prepíšu a ihneď sa zobrazia v QI.
- QI zohľadňuje aj bezpečnostné aspekty. Sami na základe prístupových práv určíte, kto bude mať k dokumentom prístup.
Náhľady modulu
Zoznam verzií dokumentu | Dokumenty súvisiace s obchodným prípadom |
© 2015 data-centrum.sk. Všetky práva vyhradené.