QI Helpdesk

Ako predĺženú ruku informačného systému môžete vnímať modul QI Helpdesk. Vďaka nemu vylepšíte a urýchlite komunikáciu so zákazníkmi. Požiadavky sa evidujú, takže jednoducho vyhodnotíte tie najčastejšie.

  • Vaši zákazníci nemusia čakať. Všetky otázky, nové zákazky, reklamácie, opravy a ďalšie požiadavky či pripomienky sa ihneď dostanú k zodpovednej osobe.
  • QI Helpdesk môžete nasadiť v rámci celej firmy, ale tiež napríklad len pre určité predajné siete, regióny alebo produkty. Je vhodný pre všetky typy firiem.
  • Od okamžiku, kedy zákazník zadá požiadavku, môže sledovať jej cestu k vybaveniu. Kompletná história zostáva uchovaná aj do budúcna, preto je možné vyhodnocovať celú činnosť úseku technickej podpory.
  • Modul prináša do firmy cenné informácie o produktoch, obchodných partneroch a zamestnancoch aj dôležitú spätnú väzbu od zákazníkov. Naviac jednoducho zistíte, ktoré požiadavky sa najčastejšie opakujú.
  • Nemusíte sa starať o ďalšiu administráciu, pretože QI Helpdesk plne využíva základ QI. Taktiež odpadajú náklady na školenia. Stačí, že Vaši zamestnanci vedia ovládať užívateľské rozhranie QI.

Náhľady modulu

Požiadavky sú zaevidované, ďalej môžete sledovať ich stav Zoznam požiadaviek

 

Táto stránka používa nevyhnutné cookies. Svoj súhlas s použitím cookies na analytické účely udelíte kliknutím na „Súhlasím“. Ak s použitím cookies nesúhlasíte, kliknite na „Nesúhlasím“.