Servis a údržba

Prehľad o servise a opravách na jednom mieste

Evidencia požiadaviek, rýchla tvorba prijatých objednávok, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, sledovanie plánu predpísanej údržby alebo konečné vyúčtovanie za poskytnuté služby – QI pomôže firmám z opravárenského alebo servisného odboru s komplexom procesov, ktoré sú pre ne špecifické. Vy aj Váš zákazník budete presne vedieť, čo údržba zahŕňa a v akých periódach ju treba očakávať.

Pre koho je určené odborové riešenie

Odborové riešenie Servis a údržba je určené firmám, ktoré poskytujú servis, opravu alebo údržbu firemných zariadení ako službu. Pritom nezáleží, či sa sústredia na výrobné stroje, výpočtovú techniku alebo automobily – s informačným systémom je možné servisovať všetky firemné zariadenia. Odborové riešenie pomôže aj spoločnostiam, ktoré zároveň spravujú svoje vlastné vybavenie.

Obsiahnuté aplikácie:

  • Servis, opravy
  • Pravidelná údržba
  • Zmluvy o prijímanom servise
  • Zmluvy o poskytovanom servise
  • Interné objednávky na servis

Táto stránka používa nevyhnutné cookies. Svoj súhlas s použitím cookies na analytické účely udelíte kliknutím na „Súhlasím“. Ak s použitím cookies nesúhlasíte, kliknite na „Nesúhlasím“.